Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

När tvåsamhet blir ensamhet, så är det dags att gå

Av Julia - 7 mars 2011 23:58

Sitter här i mitt kök. Ensam. Lycklig. Ledsen. Ensam. Ensamhet är ett konstigt ord egentligen, det kan betyda så otroligt många olika saker. Egentligen är jag inte ensam, men ändå den ensamaste människan på hela jorden. 
Den värsta sortens ensamhet är iaf den ensamheten som känns fast man är mitt ibland människor. Så känner jag mig just nu! Ensam, men har fullt med människor omkring mig. Osynlig och rädd- tvåsamheten skrämmer likaväl som ensamheten!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 8 mars 2011 00:10

När jag ändå håller på att provocera hela feministiska släktet så kan jag likväl fortsätta... Prostitution är ngt jag funderat mkt på...Inte att sälja mig själv eller någon annan heller...men jag har funderat en del på "yrket" och kvinnorna som gör...

Av Julia - 8 mars 2011 00:07

I mitt förra inlägg skrev jag lite om mäns tysta lidande. Män som blir utsatta för brott från både män men också kvinnor. Ökar mäns våld mot kvinnor? Är varje man en möjlig kvinnomisshandlare? Är vi kvinnor alltid offer för männens våld? Många komm...

Av Julia - 8 mars 2011 00:04

Jag beklagar alla kvinnor, tjejer damer som blivit utsatta för den man som tyckt sig ha rätten att beröva er eran intigritet och känsla inför beröring. Jag är ledsen för er skull. Sörjer med er. Lider med er. Jag lider även med mannens anhöriga. Ha...

Av Julia - 5 mars 2011 23:30

Jag är otrogen! En bedragare! Oärlig! Svikare! Men ibland finner vi kärlek på annat håll än där vi redan finns. Ibland fastnar våra sinnen på ngt annat, vi vet oftast att det är förbjudet och ofta gör vi allt för att hålla oss ifrån den syndiga frukt...

Presentation


Jag är ett team med mig själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards